czwartek, 7 sierpnia 2014

Legend Online

Witajcie!
gram 3 miesiące w Legend Online i chcę się z Wami podzielić wrażeniami z tej gry :)


Kilka słów o Legend Online

Legend Online jest nową grą online typu RPG, bogactwo funkcji i rodzajów rozgrywki gwarantuje graczom dobrą rozrywkę przez długi, długi czas. Osnową gry są rozmaite kampanie, których przechodzenie gwarantuje rozwój postaci i jej stanu posiadania. Celem gry jest rozwój miasta-twierdzy, rekrutowanie nowych oddziałów, walka z magicznymi bestiami i innymi graczami o tytuł hegemona Legend

Screen shot'y z gry





Moje wrażenia z gry

Gra podoba mi się, ma swój ciekawy klimat. Rozgrywka opiera się na wykonywaniu zadań codziennych, fabularnych, robiąc misje zarabiamy złoto oraz ulepszamy parametry swojej postaci. Czym nasza postać jest lepsza możemy robić więcej rzeczy - walczyć z innymi graczami uczestniczyć w rozgrywkach wielu graczy, kampaniach czy spędzać czas z gildią. Na grę nie wydałam ani złotówki, wszystko zarobiłam sama, Wy też możecie o zarabianiu w grach w dalszych postach :) Możecie mnie spotkać na serverze 92 pod nickiem Ravienne, piszcie o porady postaram się pomóc każdemu :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz